Svoj račun si lahko ustvarite ob nakupu ali pa s klikom na ikono uporabnika v desnem zgornjem kotu, kjer izberete možnost "Ustvarite račun". Za kreiranje računa morate vnesti svoj e-mail naslov ter si izbrati geslo. Geslo dovoljuje 6-12 znakov.
V svoj račun se lahko prijavite s svojim e-poštnim naslov in geslom, ki ste ju uporabili, ko ste odprli svoj račun.
Če ste pozabili geslo, kliknite na napis »Ste pozabili geslo?«, ki ga najdete zraven gumba za prijavo, in sledite navodilom.
Za zaprtje računa prosimo pišite na info@sam.si.
Če želite spremeniti podatke na vašem računu ali pa spremeniti geslo, lahko to storite s klikom na ikono uporabnika v desnem zgornjem kotu, kjer izberete možnost "Moj račun".
Željene izdelke s klikom na gumb 'Dodaj v košarico' dodajate v spletno košarico. Vsebino košarice si lahko ogledate s klikom na ikono nakupovalnega vozička v zgornjem desnem kotu. Prav tako se ob vsakem dodanem artiklu v košarico pokaže okno z vsebino košarice, ki vas vodi do pregleda spletne košarice in oddaje naročila. V spletni košarici lahko povečujete/zmanjšujete količino izdelkov ali jih iz košarice odstranite.
Naročilo oddate tako, da v spletni košarici kliknete na gumb 'Nadaljujte na plačilo'.
Spletni nakup lahko opravite kot gost ali pa kot registrirani uporabnik. V nadaljnjih korakih izberete način dostave ali prevzema, vnesete vaše podatke za račun, dostavo, izberete način plačila ter preverite in potrdite naročilo.
Če želite prejeti račun na podjetje, pod podatki za dostavo odkljukajte okence 'Račun na podjetje' in izpolnite prazna polja.
S klikom na gumb 'Oddaj naročilo' ste naročilo oddali. V primeru uspešno oddanega naročila, se na spletni strani izpiše potrditveno besedilo, poleg tega pa po elektronski pošti prejmete potrdilo o nakupu. Če se na spletni strani ni izpisalo besedilo 'Tvoje naročilo je bilo uspešno oddano', niti niste prejeli potrditvenega emaila, pomeni, da je naročilo ni bilo uspešno oddano. Razlogov za to je lahko več; lahko je prišlo do tehnične napake ali pa napačno vnesenih podatkov. Postopek lahko ponovite, za dodatno pomoč pa se lahko obrnete tudi na nas na številki 01 729 88 60 ali na info@sam.si.
Predvidoma v roku enega delovnega dne po oddaji naročila bomo naročilo pregledali, pripravili in oddali ponudniku poštnih storitev GLS. Pridružujemo si pravico do izbire druge dostavne službe, če s tem zagotovimo hitrejšo oz. učinkovitejšo dostavo. Ko bo naročilo odpremljeno, boste o tem obveščeni po elektronski pošti.
Vaše naročilo je bilo sprejeto, če ste na elektronsko pošto prejeli potrditveno sporočilo. Stanje naročila lahko preverite tudi, če se prijavite v vaš račun spletne trgovine Sam.
Če izdelka, ki bi ga želeli naročiti ni na zalogi, kliknite gumb 'Pošlji povpraševanje' in nam pustite svoje podatke in vprašanja povezana z artiklom in možno dobavo. V najkrajšem možnem času vam bomo odgovorili.
Če izdelka, ki bi ga želeli kupiti ni mogoče naročiti v spletni trgovini, kliknite na gumb 'Pošlji povpraševanje' in nam pustite svoje podatke in vprašanja povezana z izdelkom in morebitnim nakupom. V najkrajšem možnem času vam bomo odgovorili.
Plačate lahko s kreditnimi karticami Visa in MasterCard, s plačilno kartico Maestro, po predračunu ali po povzetju. Če se odločite za prevzem v eni od fizičnih trgovin pa lahko plačate tudi z gotovino ali plačilnimi karticami.
Z darilnim bonom lahko plačate le ob osebnem prevzemu v eni od fizičnih trgovin.
Nekatere banke zahtevajo nadaljnje varnostno preverjanje, preden dovolijo obdelavo plačila s kartico. Če je vaša kartica zavrnjena pri plačilu, prosimo, kontaktirajte svojo banko, da vam svetuje, kako nadaljevati.
Pošiljka bo dostavljena na izbrani naslov za dostavo. Če vas v času dostave ne bo doma, vas bo dostavljavec poklical na vaš telefon in se dogovoril za izvedbo dostave.
Pošiljka bo dostavljena v 2 do 7 delovnih dneh (če ni drugače označeno).
Ob spletnem nakupu v vrednosti 180€ ali več, vam kupljeno blago (z izjemo posebej označenih izdelkov) dostavimo brezplačno. Za nakupe do 180€ plačate znesek dostave 3,90€.
Ne, pakete dostavljamo le na območju Slovenije.
V kolikor več kot 7 dni niste prejeli naročila, nas kontaktirajte na info@sam.si.
Če v prejeti pošiljki manjka naročen izdelek, nas kontaktirajte na info@sam.si.
Če ste prejeli izdelek z napako, poškodovan ali napačen izdelek, nas kontaktirajte na info@sam.si.
V kolikor ste nakup v spletni trgovini opravili kot potrošnik, lahko izdelek pod pogoji, ki jih določa Zakon o varstvu potrošnikov ter splošni pogoji poslovanja vrnete v roku 14 dni od prejema, brez da bi vam bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Izdelki morajo biti vrnjeni nepoškodovani. Izdelki naj bodo vrnjeni v originalni embalaži.
Izdelke lahko vrnete na dva načina:
V primeru vračila blaga po pošti kot datum odstopa od pogodbe velja datum, ko je pošiljka datirana s strani ponudnika poštnih storitev.
Z vračilom izdelka se šteje, da odstopate od pogodbe. V primeru vračila izdelka morate vrnjenemu izdelku priložiti pisno izjavo iz katere nedvoumno izhaja, da uveljavljate pravico odstopa od pogodbe. Predlagamo vam, da za ta namen vračilu izdelka priložite že izpolnjen Obrazec za vračilo blaga (odstop od pogodbe), ki je bil priložen v paketu. Obrazec si lahko natisnete tudi tukaj.
Kupnino dobite vrnjeno najkasneje v 14 dneh od dneva, ko prejmemo vaš odstop od pogodbe ob pogoju, da smo do takrat tudi že prejeli izdelek, ki ga vračate.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo.
V primeru da izdelke vrnete v eni od fizičnih trgovin Sam, pri vračilu nimate stroškov. Če izdelke vračate po pošti, pa plačate poštnino.
Obrazec si lahko ponovno natisnete tukaj.
Menjava izdelkov, kupljenih v spletni trgovini, ni mogoča. Izdelek lahko vrnete in ponovno oddate naročilo za drug izdelek.
Kupnino dobite vrnjeno najkasneje v 14 dneh od dneva, ko prejmemo vaš odstop od pogodbe skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov in splošnimi pogoji poslovanja, ob pogoju, da smo do takrat tudi že prejeli izdelek, ki ga vračate.
Če je kakovost blaga slabša zaradi uporabe, si pridržujemo pravico obračunati stroške uporabnine in vrniti kupnino zmanjšano za stroške uporabnine.
Če ste plačali s kreditno kartico Visa ali MasterCard, prosimo, preverite svoje bančne izpiske od datuma naročila dalje, saj je lahko povračilo denarja prikazano na datum naročila.
Če ste svoje izvirno plačilo opravili s kartico, ki je zdaj pretekla ali preklicana, prosimo, pokličite svojo banko.
Če ste plačali z drugo plačilno metodo, smo vam denar nakazali na vaš bančni račun, ki ste ga navedli na Obrazcu za vračilo izdelkov. Prosimo preverite svoje bančne izpiske.
Če po več kot 14 dneh niste prejeli vračila denarja, nas kontaktirajte na info@sam.si.
Garancijo lahko uveljavljate za izdelke za katere ste ugotovili, da ne delujejo brezhibno. Ob nakupu ste prejeli poleg računa tudi garancijski list, na katerem je naveden seznam vseh pooblaščenih serviserjev, pri katerih lahko uveljavljate pravice iz garancije. Garancijo lahko uveljavljate izključno pri dajalcu garancije (praviloma proizvajalec) oz. z njegove strani pooblaščenem serviserju, ki je naveden na seznamu in sicer v roku, ki je naveden na garanciji (garancijski rok). Za uveljavitev garancije je potrebno predložiti garancijski list in račun. Dajalec garancije ali od njega pooblaščeni serviser je dolžan izdelek popraviti v roku 30 dni ali pa izdelek v istem roku zamenjati z brezhibnim novim. Dajalec garancije lahko rok podaljša za toliko časa, kolikor je nujno potrebno, da se dokončna popravilo izdelka ali uredi zamenjava, vendar največ za 15 dni. V kolikor v navedenem roku izdelka ne popravi oziroma zamenja, imate pravico do dajalca garancije zahtevati vračilo dela kupnine v kolikor je izdelek v določenem delu še uporabljen in ga boste uporabljali kljub napaki, ali pa vračilo celotne kupnine, v kolikor izdelek zaradi napake in ne izvedbe popravila vrnete. Obstoj garancijskega lista ne izključuje vaše pravice, da uveljavljate zahtevke zaradi neskladnosti blaga pri prodajalcu.
Za več informacij se lahko obrnete na info@sam.si.
V primerih ko izdelek, kupljen v naših prodajalnah, nima priloženega garancijskega lista in menite, da nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo običajno rabo oz. nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ste izdelek kupili lahko prijavite neskladnost blaga, in sicer v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena oz. v roku dveh let, ko je bilo blago prevzeto z vaše strani.
Reklamacijo iz naslova neskladnosti blaga lahko uveljavljate za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. V primeru prejema vašega reklamacijskega zahtevka bomo, v primeru, da bo le ta upravičen, izvedli odpravno neskladnosti blaga (popravilo ali zamenjava) v roku 30 dni. V primeru, da bo za izvedbo popravila ali zamenjave potreben daljši čas, vas bomo pred potekom 30 dni obvestili, da se rok za popravilo ali zamenjavo podaljša, vendar največ za 15 dni. V primeru, da vam reklamiranega blaga ne zamenjamo v prej določenem roku, imate pravico zahtevati vračilo dela kupnine v kolikor je izdelek v določenem delu še uporabljen in ga boste uporabljali kljub neskladnosti, ali pa zahtevati vračilo celotne kupnine, v kolikor izdelek zaradi neskladnosti in ne izvedbe odprave neskladnosti vrnete.
Reklamacijski zahtevek iz naslova stvarne napake podate na naslednje načine:
Reklamacijski zahtevek iz naslova stvarne napake podate na naslednje načine:
V svojem reklamacijskem zahtevku morate opisati ugotovljeno napako in priložiti kopijo/scan računa. V kolikor bomo to zahtevali, nam boste morali omogočiti, da stvar pogledamo oziroma nam poslati fotografije reklamiranega izdelka.
V primeru pošiljanja blaga po pošti, so stroški pošiljanja na strani kupca. Če je reklamacija zaradi neskladnosti utemeljena, se kupcu zraven kupnine povrne tudi stroške pošiljanja.