Pomoč uporabnikom in pogosta vprašanja

MOJ RAČUN

Kako lahko odprem račun v spletni trgovin Sam?

Svoj račun si lahko ustvarite ob nakupu ali pa s klikom na ikono uporabnika v desnem zgornjem kotu, kjer izberete možnost "Ustvarite račun". Za kreiranje računa morate vnesti svoj e-mail naslov ter si izbrati geslo. Geslo dovoljuje 6-12 znakov.

Prijava v moj račun

V svoj račun se lahko prijavite s svojim e-poštnim naslov in geslom, ki ste ju uporabili, ko ste odprli svoj račun.

Pozabljeno geslo

Če ste pozabili geslo, kliknite na napis »Ste pozabili geslo?«, ki ga najdete zraven gumba za prijavo, in sledite navodilom. 

Zapiranje računa

Za zaprtje računa prosimo pišite na info@sam.si.

Sprememba naslova / Sprememba gesla

Če želite spremeniti podatke na vašem računu ali pa spremeniti geslo, lahko to storite s klikom na ikono uporabnika v desnem zgornjem kotu, kjer izberete možnost "Moj račun".

NAROČILO

Postopek naročila

Željene izdelke s klikom na gumb 'Dodaj v košarico' dodajate v spletno košarico. Vsebino košarice si lahko ogledate s klikom na ikono nakupovalnega vozička v zgornjem desnem kotu. Prav tako se ob vsakem dodanem artiklu v košarico pokaže okno z vsebino košarice, ki vas vodi do pregleda spletne košarice in oddaje naročila. V spletni košarici lahko povečujete/zmanjšujete količino izdelkov ali jih iz košarice odstranite.


Naročilo oddate tako, da v spletni košarici kliknete na gumb 'Nadaljujte na plačilo'.


Spletni nakup lahko opravite kot gost ali pa kot registrirani uporabnik. V nadaljnjih korakih izberete način dostave ali prevzema, vnesete vaše podatke za račun, dostavo, izberete način plačila ter preverite in potrdite naročilo.

Račun za podjetja

Če želite prejeti račun na podjetje, pod podatki za dostavo odkljukajte okence 'Račun na podjetje' in izpolnite prazna polja.

Oddaja naročila

S klikom na gumb 'Oddaj naročilo' ste naročilo oddali. V primeru uspešno oddanega naročila, se na spletni strani izpiše potrditveno besedilo, poleg tega pa po elektronski pošti prejmete potrdilo o nakupu. Če se na spletni strani ni izpisalo besedilo 'Tvoje naročilo je bilo uspešno oddano', niti niste prejeli potrditvenega emaila, pomeni, da je naročilo ni bilo uspešno oddano. Razlogov za to je lahko več; lahko je prišlo do tehnične napake ali pa napačno vnesenih podatkov. Postopek lahko ponovite, za dodatno pomoč pa se lahko obrnete tudi na nas na številki 01 729 88 60 ali na info@sam.si.

Odprema blaga

Predvidoma v roku enega delovnega dne po oddaji naročila bomo naročilo pregledali, pripravili in oddali ponudniku poštnih storitev GLS. Pridružujemo si pravico do izbire druge dostavne službe, če s tem zagotovimo hitrejšo oz. učinkovitejšo dostavo. Ko bo naročilo odpremljeno, boste o tem obveščeni po elektronski pošti.

Ali si lahko ogledam svojo zgodovino naročil?

Vaše naročilo je bilo sprejeto, če ste na elektronsko pošto prejeli potrditveno sporočilo. Stanje naročila lahko preverite tudi, če se prijavite v vaš račun spletne trgovine Sam.

Želenega izdelka ni na zalogi

Če izdelka, ki bi ga želeli naročiti ni na zalogi, kliknite gumb 'Pošlji povpraševanje' in nam pustite svoje podatke in vprašanja povezana z artiklom in možno dobavo. V najkrajšem možnem času vam bomo odgovorili.

Želenega izdelka ni mogoče naročiti preko spleta

Če izdelka, ki bi ga želeli kupiti ni mogoče naročiti v spletni trgovini, kliknite na gumb 'Pošlji povpraševanje' in nam pustite svoje podatke in vprašanja povezana z izdelkom in morebitnim nakupom. V najkrajšem možnem času vam bomo odgovorili.

PLAČILA

Katerih načinov plačila se lahko poslužim?

Plačate lahko s kreditnimi karticami Visa in MasterCard, s plačilno kartico Maestro, po predračunu ali po povzetju. Če se odločite za prevzem v eni od fizičnih trgovin pa lahko plačate tudi z gotovino ali plačilnimi karticami.

Ali lahko plačam z darilnim bonom?

Z darilnim bonom lahko plačate le ob osebnem prevzemu v eni od fizičnih trgovin.

Ne morem izvršiti plačila

Nekatere banke zahtevajo nadaljnje varnostno preverjanje, preden dovolijo obdelavo plačila s kartico. Če je vaša kartica zavrnjena pri plačilu, prosimo, kontaktirajte svojo banko, da vam svetuje, kako nadaljevati.

DOSTAVA

Kam bo moja pošiljka dostavljena?

Pošiljka bo dostavljena na izbrani naslov za dostavo. Če vas v času dostave ne bo doma, vas bo dostavljavec poklical na vaš telefon in se dogovoril za izvedbo dostave.

Kdaj bo moja pošiljka dostavljena?

Pošiljka bo dostavljena v 2 do 7 delovnih dneh (če ni drugače označeno).

Ali plačam dostavo?

Ob spletnem nakupu v vrednosti 180€ ali več, vam kupljeno blago (z izjemo posebej označenih izdelkov) dostavimo brezplačno. Za nakupe do 180€ plačate znesek dostave 3,90€.

Ali dostavljate v tujino?

Ne, pakete dostavljamo le na območju Slovenije.

Nisem prejel/-a svojega naročila

V kolikor več kot 7 dni niste prejeli naročila, nas kontaktirajte na info@sam.si.

V moji pošiljki manjka izdelek

Če v prejeti pošiljki manjka naročen izdelek, nas kontaktirajte na info@sam.si.

Prejel/-a sem izdelek z napako / poškodovan izdelek / napačen izdelek.

Če ste prejeli izdelek z napako, poškodovan ali napačen izdelek, nas kontaktirajte na info@sam.si.

VRAČILA

Kako lahko vrnem izdelek?

V kolikor ste nakup v spletni trgovini opravili kot potrošnik, lahko izdelek pod pogoji, ki jih določa Zakon o varstvu potrošnikov ter splošni pogoji poslovanja vrnete v roku 30 dni od prejema, brez da bi vam bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Izdelki morajo biti vrnjeni nepoškodovani. Izdelki naj bodo vrnjeni v originalni embalaži.

Izdelke lahko vrnete na dva načina:

  • v katerokoli prodajalno Sam
  • preko pošte na naslov:
    Sam d.o.o. Domžale, Spletna trgovina
    Preserska cesta 1, Zgornje Jarše
    1235 Radomlje

V primeru vračila blaga po pošti kot datum odstopa od pogodbe velja datum, ko je pošiljka datirana s strani ponudnika poštnih storitev.


Z vračilom izdelka se šteje, da odstopate od pogodbe. V primeru vračila izdelku priložite že izpolnjen Obrazec za vračilo blaga (odstop od pogodbe), ki je bil priložen v paketu. Obrazec si lahko natisnete tudi tukaj.


Kupnino dobite vrnjeno najkasneje v 14 dneh od dneva, ko prejmemo vaš odstop od pogodbe ob pogoju, da smo do takrat tudi že prejeli izdelek, ki ga vračate.


Če je kakovost blaga slabša zaradi uporabe, si pridržujemo pravico obračunati stroške uporabnine in vrniti kupnino zmanjšano za stroške uporabnine.


Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo.

Ali moram plačati za vračilo izdelkov?

V primeru da izdelke vrnete v eni od fizičnih trgovin Sam, pri vračilu nimate stroškov. Če izdelke vračate po pošti, pa plačate poštnino.

Izgubil/-a sem Obrazec o vračilu / odstopu od pogodbe

Obrazec si lahko ponovno natisnete tukaj.

Ali lahko zamenjam izdelek?

Menjava izdelkov, kupljenih v spletni trgovini, ni mogoča. Izdelek lahko vrnete in ponovno oddate naročilo za drug izdelek.

Kdaj bom prejel/-a povrnjeni denar?

Kupnino dobite vrnjeno najkasneje v 14 dneh od dneva, ko prejmemo vaš odstop od pogodbe skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov in splošnimi pogoji poslovanja, ob pogoju, da smo do takrat tudi že prejeli izdelek, ki ga vračate.


Če je kakovost blaga slabša zaradi uporabe, si pridržujemo pravico obračunati stroške uporabnine in vrniti kupnino zmanjšano za stroške uporabnine.

Nisem prejel/-a povračila denarja

Če ste plačali s kreditno kartico Visa ali MasterCard, prosimo, preverite svoje bančne izpiske od datuma naročila dalje, saj je lahko povračilo denarja prikazano na datum naročila.


Če ste svoje izvirno plačilo opravili s kartico, ki je zdaj pretekla ali preklicana, prosimo, pokličite svojo banko.


Če ste plačali z drugo plačilno metodo, smo vam denar nakazali na vaš bančni račun, ki ste ga navedli na Obrazcu za vračilo izdelkov. Prosimo preverite svoje bančne izpiske.


Če po več kot 14 dneh niste prejeli vračila denarja, nas kontaktirajte na info@sam.si.

REKLAMACIJE

Kako lahko uveljavljam garancijo?

Garancijo lahko uveljavljate za izdelke za katere ste ugotovili, da ne delujejo brezhibno. Ob nakupu ste prejeli poleg računa tudi garancijski list, na katerem je naveden seznam vseh pooblaščenih serviserjev, pri katerih lahko uveljavljate pravice iz garancije. Za uveljavitev garancije je potrebno predložiti garancijski list in račun. Serviser je dolžan izdelek popraviti v roku 45 dni od prejema blaga. Če izdelka servis ne uspe popraviti v zakonskem roku, mora kupcu zagotoviti nov brezhiben izdelek.


Za več informacij se lahko obrnete na info@sam.si.

Izdelek ni v garanciji, a ima napako

V primerih, ko izdelek, kupljen v naših prodajalnah, nima priloženega garancijskega lista in menite, da nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo običajno rabo oz. nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ste izdelek kupili, lahko prijavite stvarno napako na izdelku, in sicer v roku dveh mesecev od odkritja domnevne napake oz. v roku dveh let, ko je bilo blago prevzeto z vaše strani.


Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko uveljavljate za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Po lastni izbiri lahko zahtevate: odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.


Reklamacijski zahtevek iz naslova stvarne napake podate na naslednje načine:

  • po e-pošti na naslov info@sam.si
  • po pošti na naslov:
    SAM D.O.O. DOMŽALE, SPLETNA TRGOVINA
    Preserska cesta 1, Zg. Jarše
    1235 RADOMLJE
  • ali osebno v prodajalni z izpolnitvijo reklamacijskega zapisnika, ki ga pridobi v prodajalni.


V svojem reklamacijskem zahtevku morate opisati ugotovljeno napako in priložiti tudi kopijo/scan računa. V kolikor bomo to zahtevali, nam boste morali omogočiti, da stvar pregledamo oziroma nam poslati fotografije reklamiranega izdelka.


V primeru pošiljanja blaga po pošti, so stroški pošiljanja na strani kupca. Če je stvarna napaka utemeljena, se kupcu zraven kupnine, povrne tudi stroške pošiljanja. Kupec bo o rešitvi reklamacije obveščen v roku 8 dni od prejetja blaga v poslovalnico.