Splošni pogoji spletne trgovine sam.si (v nadaljevanju tudi: »splošni pogoji«) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Splošno uredbo EU o varstvu podatkov (v nadaljevanju tudi: »uredba GDPR«) in Zakonom o elektronskih komunikacijah ter urejajo poslovanje med spletno trgovino sam.si in kupcem oz. uporabnikom spletne trgovine.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Upravljavec si pridržuje spremeniti splošne pogoje poslovanja kadarkoli in brez predhodnega opozorila.
Upravljavec spletne trgovine sam.si je SAM Podjetje za komercialni inženiring, d.o.o. Domžale, Preserska cesta 1, 1235 Radomlje, davčna številka: SI 96133708, (v nadaljevanju tudi: »SAM«, »podjetje SAM«, »podjetje«, »prodajalec« ali »mi«). Dodatne informacije o upravljavcu spletne trgovine so dostopne tu in tu.
Uporabnik spletne trgovine (v nadaljevanju tudi: »uporabnik«, »kupec« ali »vi«) je fizična ali pravna oseba, ki opravi registracijo v spletni trgovini podjetja SAM (v nadaljevanju: »registrirani uporabnik«) ali preko spletne trgovine podjetja SAM opravi nakup brez registracije, kar pomeni, da nakup opravi kot gost (neregistrirani uporabnik spletne trgovine). Cene, akcije in ugodnosti se lahko za neregistrirane uporabnike razlikujejo od cen, akcij in ugodnosti za registrirane uporabnike.
Registracijo v spletni trgovini opravite tako, da kliknete na ikono uporabnika v zgornjem desnem kotu spletne strani in izberete opcijo »Ustvarite račun«. Odpre se vam spletni obrazec za registracijo, kjer vpišete ime in priimek, elektronski naslov ter geslo, ki si ga sami določite. Registracijo v spletni trgovini zaključite s klikom na gumb »USTVARITE RAČUN«. Po kliku na gumb »USTVARITE RAČUN« je vaša registracija zaključena, na elektronski naslov, ki ste ga podali v postopku registracije pa prejmete potrditveno e-sporočilo o uspešno zaključeni registraciji.
Geslo za prijavo v spletno trgovino lahko kadarkoli spremenite, v svojem uporabniškem profilu, tako da izbere možnost »Spremeni geslo«, določite novo geslo in kliknete na gumb »SHRANI«. Po izvedeni spremembi gesla dobite obvestilo o spremembi gesla.
Elektronski naslov lahko kadarkoli spremenite, v svojem uporabniškem profilu, tako da izbere možnost »Spremeni e-pošto«, določite novo e-pošto in kliknete na gumb »SHRANI«. Po izvedeni spremembi e-pošte dobite obvestilo o spremembi na stari elektronski naslov in na novi elektronski naslov.
V primeru, da prejmete e-obvestilo o spremembi gesla ali elektronskega sporočila in ugotovite, da tega dejanja niste avtorizirali o tem obvestite prodajalca na e-naslov info@sam.si ali na telefon 01 729 88 60.
Za varovanje uporabniškega imena in gesla pred neupravičenim posedovanjem s strani tretjih oseb je odgovoren uporabnik sam. Podjetje SAM se razbremenjuje vsakršne odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi nepooblaščene uporabe uporabniškega imena in gesla oziroma nepooblaščene registracije v spletni trgovini s strani tretjih oseb.
Za izvedbo nakupa kot registrirani uporabnik se morate pred nakupom v spletno trgovino prijaviti s svojim uporabniškim imenom in geslom, kar storite tako, da kliknete na ikonco v zgornjem desnem kotu spletne strani in izberete opcijo »Moj račun«. Odpre se vam spletni obrazec za prijavo, kjer vpišete elektronski naslov in geslo ter kliknete na gumb »VPIŠITE SE«.
Kot registrirani uporabnik lahko na strani »Moj račun« vpišete privzeti naslov za izstavljanje računov za opravljene nakupe v spletni trgovini in privzeti naslov za dostavo vaših spletnih naročil. V primeru vnosa privzetega naslova za izstavitev računa in privzetega naslova za dostavo, se vam ob vaši oddaji naročila vedno upoštevata privzeta naslova, razen če v postopku oddaje naročila določite drug naslov za izstavitev računa ali drug naslov za dostavo.
Nakup v spletni trgovini lahko opravite tudi brez predhodne registracije in prijave v spletno trgovino kot gost (neregistrirani uporabnik). V kolikor opravite nakup kot neregistrirani uporabnik, se cene, akcije in ugodnosti lahko razlikujejo od cen, akcij in ugodnosti, ki bi jih imeli, če bi opravili nakup kot registrirani uporabnik.
Naročilo blaga v spletni trgovini lahko oddate s predhodno prijavo v spletno trgovino (registrirani uporabnik) ali brez predhodne prijave v spletno trgovino (neregistrirani uporabnik).
Izdelke, ki jih želite kupiti s klikom na gumb 'Dodaj v košarico' dodajte v spletno košarico. Vsebina košarice je vidna s klikom na ikono vozička v zgornjem desnem kotu. V spletni košarici lahko spreminjate količino izdelkov ali izdelke iz košarice odstranite.
Po zaključku dodajanja artiklov v spletno košarico kliknite na gumb 'Nadaljujte na plačilo'.
Po kliku na gumb »Nadaljujte na plačilo« se na spletni strani izpišejo podatki o artiklih, ki ste jih dodali v spletno košarico. Do oddaje naročila lahko poljubno dodajate ali odstranjujete artikle iz spletne košarice. Pred dokončno oddajo spletnega naročila preverite vsebino naročila.
Pred oddajo spletnega naročila morate navesti podatke za namen izvedbe naročila (ime, priimek, naslov za dostavo, naslov za izstavitev računa ter telefonsko številko).
V kolikor spletno naročilo oddajate kot neregistriran uporabnik, morate vpisati tudi veljaven e-poštni naslov.
V kolikor spletno naročilo oddajate kot registrirani uporabnik bo za namen izvedbe naročila upoštevan e-poštni naslov, ki ga uporabljate za prijavo v spletno trgovino.
V nadaljnjih korakih izberete način dostave oz. prevzema ter izberete način plačila.
Upravljavec si pridržuje pravico, da na spletni strani začasno onemogoči katerega izmed možnih načinov plačila naročenega blaga ali prevzema blaga, o čimer je uporabnik obveščen še pred naročilom blaga.
Po izbranem načinu plačila navedete podatke za izstavitev računa (naslov za račun). Spletna trgovina predpostavlja, da so podatki za izstavitev računa enaki podatkom za dostavo. V kolikor se podatki za izstavitev računa razlikujejo od podatkov za dostavo, odstranite predhodno nastavljeno kljukico pri tekstu »Moja naslova za dostavo in račun sta ista« in z izbiro opcije »novi naslov« določite drugačne podatke za izstavitev računa . Po vnosu podatkov kliknite na gumb »POSODOBI«
Pred oddajo naročila morate potrditi seznanjenost in strinjanje s temi splošnimi pogoji. Z oddajo naročila nastane obveznost plačila podjetju. Vaše spletno naročilo oddate s klikom na gumb »oddaj naročilo«. Po oddaji naročila spreminjanje vsebine spletne košarice v predmetnem naročilu ni več mogoče.
V primeru, da ste izbrali način plačila s kreditno kartico, vas spletna trgovina usmeri na stran za izvedbo plačila.
V primeru uspešno oddanega naročila, se na spletni strani izpiše potrdilo o uspešni oddaji naročila, na vaš elektronski naslov pa prejmete tudi potrdilo o prejetem naročilu.
Če se potrdilo o sprejemu naročila na spletni strani ne izpiše in na vaš elektronski naslov niste prejeli potrditvenega e-sporočila, pomeni, da je prišlo bodisi do tehnične napake, bodisi do napačno vnesenih podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa nas kontaktirate za pomoč na info@sam.si.
V kolikor po oddaji naročila opazite napake ali nepravilnosti v naročilu, nas o tem obvestite preko telefonske številke 017298860 ali preko e-sporočila na info@sam.si.
Po oddaji naročila je naročilo sprejeto v čakalno vrsto.
Prodajalec si pridržuje pravico, da vas za namen izvedbe naročila pokliče na telefonsko številko, ki ste jo navedli ob oddaji naročila.
Nakup preko spletne trgovine omogočamo skladno z uredbo EU 2018/302 vsem kupcem iz držav članic EU pod enakimi pogoji. Pogoj za izvedbo nakupa preko spletne trgovine je navedba naslova za dostavo. Skladno s Splošnimi pogoji poslovanja dostavo vršimo le na območju Republike Slovenije, zato morate navesti naslov za dostavo v Republiki Sloveniji. V primeru, da ste kupec iz katere druge države članice EU, boste lahko v naslednjem koraku spletnega nakupa pri naslovu za račun izbrali naslov države, članice EU iz katere opravljate spletni nakup.
Na voljo so sledeči načini plačila:
Če želite znesek vašega spletnega naročila poravnati ob prevzemu naročenega blaga s strani dostavne službe, v »spletni blagajni« izberete možnost »Plačilo po povzetju «.V primeru, izbire te možnosti, kupnino vašega spletnega naročila plačate dostavljavcu, ko vam ta izroči blago. Plačilo kupnine po povzetju ne predstavlja dodatnih stroškov ne glede na način plačila (gotovina ali plačilna kartica).
Če želite znesek vašega spletnega naročila poravnati po predračunu, v »spletni blagajni« izberete omenjeno možnost. V svoj elektronski predal boste prejeli podatke za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenco oziroma sklic in namen plačila. V tem primeru naročeno blago plačate s splošnim plačilnim nalogom UPN (obrazec) na banki, pošti ali preko svoje spletne banke.
Prejeti predračun je potrebno poravnati najkasneje v 3 delovnih dneh, v nasprotnem bomo naročilo preklicali.
Opozorilo: pri plačilu po predračunu bodite pozorni na pravilno navedbo številke naročila v sklicu in/ali namenu plačila. Izvedeno nakazilo se šteje za plačilo predračuna samo, če je na plačilnem nalogu UPN navedena enaka številka naročila, kot ste jo za namen izvedbe plačila predračuna prejeli v vaš elektronski predal. V primeru, da ste ob nakazilu pomotoma navedli napačno št. naročilo nas kontaktirajte na info@sam.si in nam pošljite potrdilo o nakazilu.
Če želite znesek vašega spletnega naročila poravnati s plačilom v spletni trgovini z uporabo kreditne kartice, izberite omenjeno možnost.
Za plačilo preko spletne trgovine sprejemamo veljavni kartici Visa, MasterCard in Maestro.
Znesek računa bo v trenutku odpreme vašega paketa rezerviran na vaši kreditni kartici. Vašo kreditno kartico bomo dejansko bremenili šele v trenutku, ko bomo blago posredovali dostavni službi.
Spletna trgovina za spletno plačevanje uporablja Bankart. Bankart je varen sistem spletnega plačevanja, ki uporablja tehnično orodje za spremljavo in preprečevanje zlorab kartic, ki deluje v NRT (near real time) načinu in v RT (real time) načinu, ki omogoča zavračanje sumljivih transakcij, v času avtorizacije.
Če želite naročeno blago osebno prevzeti v eni izmed naših trgovin ter znesek vašega spletnega naročila ob prevzemu blaga poravnati s plačilom v poslovalnici, izberite omenjeno možnost.
V primeru izbire možnosti »Plačilo v trgovini« je plačilo možno z gotovino, s plačilno kartico (BA, Karanta) ali s kreditno kartico Visa ali MasterCard.
Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Navedene cene veljajo le za nakupe v Samovi spletni trgovini in se lahko razlikujejo od cen v Samovih fizičnih trgovinah.
Pri artiklih, ki imajo znižano ceno, je navedena tudi "Najnižja cena zadnjih 30 dni". Le-ta se nanaša na najnižjo ceno v zadnjih 30 dneh pred znižanjem ("prejšnja cena" po ZVpot-1).
Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, ima kupec pravico odstopiti od nakupa.
Osebni prevzem blaga je možno izvesti v katerikoli poslovalnici SAM v času uradnih ur poslovalnice.
Za izbiro možnosti osebnega prevzema izberite eno izmed poslovalnic SAM. Ko bo naročeno blago pripravljeno za prevzem, boste o tem obveščeni.
Dostava poteka izključno po Sloveniji. Naročilo v druge države ni mogoče.
Dostavo izvajamo v sodelovanju s podjetjem GLS in lastno dostavno službo. Pridržujemo si tudi pravico do zbire drugega dostavljavca, če s tem zagotovimo hitrejšo oz. učinkovitejšo dostavo.
Kupljeno blago je predvidoma dobavljivo v 2 do 7 delovnih dneh, če ni drugače označeno. Zaradi praznikov ali vikendov se lahko čas dostave blaga podaljša. V primeru, da naročenega blaga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo dostaviti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov. Dostava se praviloma vrši na naslov, ki je naveden kot naslov za dostavo paketa. V primeru, da se dostava blaga vrši s pogodbenim dostavljavcem, lahko pogodbeni dostavljavec uporabi lastna pravila dostave blaga (dostava blaga v t.i. paketomatu, dostava blaga na mestih za prevzem blaga, itd) o čimer vas pogodbeni dostavljavec pravočasno obvesti.
Ob spletnem nakupu v vrednosti 180,00 € ali več vam kupljeno blago (z izjemo izdelkov "pošlji povpraševanje") dostavimo brezplačno. Za nakupe do 180,00 € obračunamo znesek pošiljanja v višini 3,90 €. Navedeni pogoji dostave veljajo le pri nakupu v spletni trgovini Sam za področje Slovenije.
Cenik dostave izdelkov "pošlji povpraševanje" (velja od 23. 3. 2022)
Razdalja v km |
Cena dostave s tovornim vozilom do 1.2 T |
Cena dostave s tovornim vozilom do 8 T |
Cena dostave s tovornim vozilom do 12 T |
5 | 17,00 € | 34,00 € | 41,00 € |
10 | 25,00 € | 44,00 € | 54,00 € |
25 | 41,00 € | 62,00 € | 79,00 € |
nad 25 | 1,70 €/km | 2,50 €/km | 3,00 €/km |
Cene vključujejo DDV.
Dodatne logistične storitve:
Pri nakupu nad 1000 € do 25 km je dostava za maloprodajnega kupca brezplačna, storitev razklada se zaračuna po ceniku.
Splošni pogoji:
Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora. Pri poslovanju preko spleta račun izdamo ob pošiljanju blaga kupcu oziroma ko je blago odpremljeno. Kupec prejme račun skupaj z naročenimi izdelki.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Kupec, ki kot fizična oseba preko spletne trgovine kupi izdelek za namen izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti (v nadaljevanju tudi »potrošnik), ima skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe.
Rok za odstop od pogodbe začne teči z dnem prejema blaga.
Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti prodajalca o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti ali elektronski pošti na naslov info@sam.si). Vsebino izjave konkretneje določa Priloga 2Pravilnika o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov.
Predlagamo, da za uveljavitev pravice do odstopa uporabite že pripravljen Obrazec za vračilo blaga (odstop od pogodbe).
Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.
Prodajalec bo potrošniku najkasneje v roku 14 dni od prejema odstopa vrnil kupnino, ob pogoju, da bo potrošnik prodajalcu do takrat vrnil kupljeni izdelek. Prodajalec vračilo kupnine zadrži do prejema vrnjenega izdelka.
Naša želja je, da boste s kupljenim izdelkom zadovoljni. Kljub temu se lahko zgodi, da temu ni tako in boste kot potrošnik uveljavljali vašo pravico do odstopa od pogodbe in vračila blaga. V tem primeru si želimo, da postopek odstopa od pogodbe in vračila blaga poteka brez zapletov, zato vam priporočamo sledeče:
Pri pravici potrošnika do odstopa od pogodbe ne gre za nakup na preizkušnjo, zato potrošnik prejetega blaga ne sme neovirano uporabljati. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno preizkušanje, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, potrošnik pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Izdelki naj bodo vrnjeni nepoškodovani in v originalni embalaži.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se potrošniku ne vrnejo.
Izdelek lahko potrošnik vrne na dva načina:
Stroške vračila izdelka krije potrošnik sam.
V primeru odstopa od pogodbe s hkratnim vračilom izdelka, mora potrošnik vrnjenemu izdelku priložiti pisno izjavo, iz katere nedvoumno izhaja, da odstopa od pogodbe. Predlagamo, da za uveljavitev pravice do odstopa uporabite že pripravljen Obrazec za vračilo blaga (odstop od pogodbe).
Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta
Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko pravico do odstopa uveljavlja le za celotni komplet skupaj. Prodajalec potrošniku vrne kupnino za celotni komplet pod pogojem, da potrošnik prodajalcu vrne vse izdelke v tem kompletu.
Uveljavljanje garancije
V primeru, da kupljeni izdelek ne deluje brezhibno, ali je prenehal delovati brezhibno, lahko kupec uveljavlja garancijo v kolikor je poleg računa za ta izdelek prejel tudi garancijski list. Na garancijskem listu je naveden seznam vseh pooblaščenih serviserjev. Pravice iz garancije lahko kupec uveljavi neposredno pri enem izmed pooblaščenih serviserjev. Garancijo kupec uveljavlja tako, da reklamirani izdelek skupaj z izpolnjenim in veljavnim garancijskim listom in računom dostavi do pooblaščenega serviserja. Po prejemu izdelka z garancijskim listom serviser ugotovi razlog za napako na izdelku in presodi ali je upravičeno garancijsko popravilo izdelka. V primeru upravičenosti garancijskega popravila je serviser dolžan izdelek popraviti v roku 30 dni od prejema blaga s strani kupca, pri čimer se rok lahko podaljša za največ 15 dni. Če izdelka serviser ne uspe popraviti v zakonskem roku, mora proizvajalec v istem roku kupcu zagotoviti nov brezhiben izdelek. V nasprotnem primeru lahko kupec od proizvajalca zahteva znižanje kupnine ali razdre pogodbo ter zahteva vračilo celotne kupnine.
Uveljavljanje stvarne napake
V primerih, ko kupljeni izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo oz. nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero je kupec izdelek kupil (v nadaljevanju: neskladnost izdelka), lahko kupec uveljavlja reklamacijo zaradi neskladnosti blaga. Reklamacijo iz naslova neskladnosti blaga lahko kupec uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Kupec lahko od prodajalca zahteva najprej odpravo neskladnosti (popravilo ali zamenjavo izdelka). V kolikor je reklamacijski zahtevek kupca upravičen, je prodajalec dolžan neskladnost odpraviti v roku 30 dni od prejema reklamacijskega zahtevka, pri čimer se rok lahko podaljša za največ 15 dni. V kolikor neskladnost ni odpravljena v navedenem roku, lahko kupec od prodajalca zahteva vračilo sorazmernega dela kupnine ali razdre pogodbo in zahteva vračilo kupnine. V kolikor se neskladnost blaga pojavi v 30 dneh od dobave blaga lahko kupec izjemoma takoj zahteva vračilo sorazmernega dela kupnine ali razdre pogodbo in zahteva vračilo celotne kupnine.
Kupec reklamacijski zahtevek iz naslova stvarne napake poda na naslednje načine:
V svojem reklamacijskem zahtevku mora kupec opisati ugotovljeno napako in priložiti tudi kopijo/scan računa. Kupec mora na zahtevo prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda oziroma mu poslati fotografije reklamiranega izdelka.
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga, če o neskladnosti obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.
Prodajalec ne odgovarja za neskladnost na blagu, ki se pokaže potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Podjetje SAM se kot upravljavec osebnih podatkov v skladu z Uredbo GDPR in Zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika, ki jih ta prostovoljno posreduje podjetju ob registraciji v spletno trgovino ali ob oddaji naročila v spletni trgovini. V ta namen ima SAM sprejet tudi interni pravilnik o zavarovanju osebnih podatkov, katerega povzetek – Politika varstva osebnih podatkov – je objavljena tudi na spletni strani Varstvo osebnih podatkov.
Osebni podatki, ki jih uporabnik posreduje za namen izvedbe spletnega naročila so: Ime, priimek, naslov za dostavo, podatki za izstavitev računa, telefonska številka, elektronski naslov in IP naslov.
Podjetje SAM po izvedbi spletnega nakupa obdeluje tudi podatke o načinu plačila, načinu dostave, vrsti in količini izdelkov, ki jih je posameznik kupil ter morebitne druge podatki, ki so potrebni za sklenitev pogodbe oziroma izvedbo naročila kot tudi podatke o morebitnih pritožbah, reklamacijah ter uveljavljanju garancijskih in drugih zahtevkov s strani uporabnikov.
Podjetje SAM navedene osebne podatke obdeluje zgolj za namen izvedbe spletne prodaje izdelkov, ki jih uporabnik naroči v spletni trgovini, razen če uporabnik ob oddaji naročila izrecno dovoli podjetju SAM uporabo njegovih osebnih podatkov tudi za druge namene, na primer za namen trženja, obveščanja o ponudbi, itd.
Uporabnik je dolžan podjetju SAM posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki. Prav tako je dolžan upravljavca spletne trgovine obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s potrditvenim gumbom ob registraciji oziroma ob oddaji naročila potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.
Registrirani uporabnik lahko ukine svojo registracijo v spletni trgovini tako, da svoj zahtevek posreduje na e-poštni naslov info@sam.si. Zahtevek za ukinitev registracije mora biti poslan z e-poštnega naslova, ki ga registrirani uporabnik uporablja za prijavo v spletno trgovino. Upravljavec si pridržuje preko kontaktnih podatkov pri uporabniku preveriti ali je zahtevo po ukinitvi registracije resnično podal registrirani uporabnik. V roku 30 dni od prejema zahteve za ukinitev registracije, se upravljavec zavezuje izbrisati račun uporabnika in osebne podatke, ki jih je uporabnik z računom posredoval ter ga o tem obvestiti na njegov e-poštni naslov. Po poslanem obvestilu upravljavec zbriše tudi e-poštni naslov uporabnika.
Kupec po oddaji naročila na svoj elektronski naslov prejme pogodbo (naročilo). Podjetje SAM hrani poslovno dokumentacijo o izvedenem nakupu (račun) na sedežu podjetja. Kupec lahko pridobi poslovno dokumentacijo o izvedenem nakupu na pisno zahtevo po elektronski pošti na info@sam.si.
Prodajalec zagotavlja kar najbolj ažurno in natančno vsebino svojih spletnih strani, vendar ne prevzema nobenih garancij o njeni ažurnosti in/ali natančnosti. Lastnosti artiklov, rok dobave ali cena se lahko spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na svojih spletnih straneh. Vsi uporabniki vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost. Podjetje SAM ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi nastala zaradi tehničnih ali vsebinskih napak na spletni strani. V primeru, da kupec odda naročilo za izdelek za katerega so bile na spletni strani ob oddaji naročila podane napačne informacije, bo prodajalec kupca v najkrajšem možnem času seznanil s pravimi informacijami o izdelku in kupcu omogočil odstop od pogodbe ter vračilo kupnine.
Prodajalec ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka. Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Prodajalec mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Prodajalec ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvirajo iz tega naslova.
Podjetje SAM si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja preko spletne trgovine kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila.
Spletna trgovina in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja.
Sam spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Podjetje SAM si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru težav se kupec vedno lahko obrne na prodajalca s klicem na telefonsko številko 01 729 88 60 ali s sporočilom na elektronsko pošto info@sam.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@sam.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Prodajalec kot ponudnik spletne trgovine skladno z določili Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS): https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Pogoji poslovanja veljajo od 1. 9. 2023.